?>
بیمانا نیوز      سازندگی و توسعه      هفت ستاره      روز 100      تیترفا      سینما برتر      ماه 360      -      -      قیمت روز      طلایاب      بلوک سبک      -      قرص تاخیری      آموزش تعمیرات موبایل      *      +      -      *      -      +      دانلود سریال آواتار 2024      استخر پیش ساخته      تراست ولت      ردیاب موتور      *      صرافی تتر      بروکر فارکس      +      خرید کتاب تاپ ناچ      +      *      تحلیل اتریوم      -      فیلم هندی      *      -      -      .      +      -      +      -      /      حواله وسترن یونیون      کربنات کلسیم      خرید ماینر      -      دکتر زنان مشهد      خرید لایسنس نود 32      کسب درآمد      خرید رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بهترین بک لینک     
اختلال كمبود توجه‌ بيش فعالي در مدرسه  تپشِ عشق تپشِ عشق .

تپشِ عشق

اختلال كمبود توجه‌ بيش فعالي در مدرسه

اختلال كمبود توجه‌ بيش فعالي در مدرسه

شيوه‌هاي ارزيابي و راهبردهاي مداخله‌اي

مولفين: جرج جي دوپل - گري استونر

مترجمين: دكتر پروانه محمدخاني - سيروان اسمائي مجد

----------------------------------------------------------------------------------

فهرست مطالب:

  • فصل اول: مروري بر اختلال كمبود توجه/بيش‌فعالي
  • فصل دوم: ارزيابي اختلال كمبود توجه/بيش‌فعالي در محيط مدرسه
  • فصل سوم: اختلال كمبود توجه/بيش‌فعالي و مشكلات يادگيري
  • فصل چهارم: غربالگري، شناسايي و مداخله زود هنگام
  • فصل پنجم: راهبردهاي مداخله‌اي مدرسه‌محور
  • فصل ششم: دارو درماني
  • فصل هفتم: مداخله‌هاي درماني مكمل براي ADHD
  • فصل هشتم: ارتباط با والدين، متخصصان و دانش‌آموزان
  • فصل نهم: نتيجه‌گيري و راهنمايي‌هاي آتي

 

 

----------------------------------------------------------------------------------

درباره كتاب:

با توجه به اين واقعيت كه كودكان و نوجوانان مبتلا به اختلال كمبود توجه/بيش‌فعالي بيشترين مشكلات را در محيط‌هاي آموزشي تجربه مي‌كنند متخصصان مدرسه مدار توجه فزاينده‌اي به نيازهاي اين دانش‌آموزان نشان داده‌اند. علاوه بر آن ضوابط و قوانين آموزش و پرورش «استثنايي» دولت مركزي به روشني صلاحيت و نياز مربيان را به آموزش در زمينه‌ي ارزيابي و درمان دانش‌آموزان مبتلا به اختلال كمبود توجه/بيش‌فعالي در مدارس مشخص كرده است. هدف اين كتاب كمك به كاركنان مدرسه در فهم و درمان كودكان و نوجوانان مبتلا به اختلال كمبود توجه/بيش‌فعالي است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۵:۳۱ توسط:دلِ ويرانه موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :